måndag 4 juli 2011

Note to self

Efter en av de bästa helgerna på länge är det nu dags att vika in årorna för kvällen. Helvete, vad jag önskar att även måndagar kunde vara helgdagar!
Söndagen fick en oväntat bra avslutning; av en ren slump upptäckte Lindsey och jag en livespelning på SVT, av alla kanaler (enligt min mening sänder de de fortfarande övervägande skit, men även blinda höns sägs hitta korn emellanåt), med Slayer, Anthrax, Megadeath och Metallica. Behöver jag säga att vi satt som klistrade till slutminuten?
I skrivande stund har jag även hittat en dokumentär om Lemmy Kilmister att zappa till. Jag lär sitta klistrad framför den ett tag till.

Just ja, min "note to self"; om din flickvän börjar jobba en timme före dig och avser promenera till jobbet och därför försöker somna långt före det program hon egentligen ville se slutar, så kalla henne inte bitterf****. Det faller inte i god jord.
Tur att jag hittat en brud med humor. Vad skulle hon annars med mig till?

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons