fredag 1 juli 2011

Det regnar här i Umeå i dag...

...ni har det säkert bättre än jag... Trallallala... Då vädret inte blev mitt önskade promenadväder så hade jag förstås bara ett alternativ; att fälla upp det fina (?) Azamara-paraplyet och bita ihop. För gå från Nydala till jobbet skulle jag bara, precis som tidigare dagar i veckan, och jag är inte gjord av socker (däremot består jag till viss del av lika mängder Jack Daniels, bitterhet och bukfett).
Åskregnet skvittrar på bra ändå, så i bloggande stund kan jag inte skilja på nederbörd och eftersvettningar från passet på motionscykeln hemma.
Men nyttig känner jag mig och om en halvtimme är det dags för veckans sista arbetspass, och det sista kvällspasset för flera veckor. Underbart. Jag hoppas alla får en skön helg, och bättre tur med vädret! R out.

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons