måndag 2 maj 2011

Söndagsfredag...

...har nu för några minuter blivit lördagsmåndag. Detta nonsens förklaras förstås med det faktum att jag tack vare flitigt helgjobb nu kommer att vara ledig måndag och tisdag, så på sätt och vis gör jag helg nu!
Jag återgår inte till jobbet förrän kl 16 på onsdag, och fredag är min sista dag för veckan, så ni kan lita på att jag ska njuta av morgondagens speciella känsla av att kunna sitta hemma en måndag och bara pilla sig i naveln bäst jag vill.
Kvällen har ägnats åt god middag på restaurang Maria och Big Brother (är jag den ende som faktiskt tror att Rodney KAN ha åkt ut med en rösts marginal?). Därefter blev det Oblivion IV till PS3, men som bilden visar har jag nu övergått till Top Gear på sovrums-tv:n. Himla intressant va?
Nåja, sköt om er och sov gott.

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons