måndag 9 maj 2011

Helgen i korthet

Ännu en helg har kommit och gått, med upp och nedgångar, men mestadels uppgångar vilket är positivt. Efter en knackig start på lördagseftermiddagen så blev det fullt pådrag hos herr Brännström med sällskap. Herr Morén of Lövsele förärade oss med ett besök också, och på det stora hela blev det en lyckad kväll.


På söndagen, se nedan, åkte Linda och jag ut till Umedalen för att spana in den tomt där vårt blivande hus kommer att ligga! Just nu ser den inte ut mycket mer för världen än en stor grushög, och hur gemytligt det än kan tänkas vara så ska det bli spännande att se hur bygget utvecklas längre fram i höst. Bilder kommer naturligtvis.

Efter vårt besök i Umedalen tittade vi förbi BilDahl på Östra Ersboda.
De hade utlovat ett uppträdande av Linda Bengtzing till ca kl 15, men trots att vi infann oss 15.05 så var hela uppträdandet slut.
Snopet, vi undrade hur många låtar hon körde? Om det var mer än en så var tidsangivelsen i annonsen lite off, kan man tycka. Vi fick i alla fall se henne signera autografer. Personligen är jag rätt nöjd ändå, då jag inte har så mycket till övers för schlager, men jag röstade på Linda i senaste schlagerspektaklet då jag ansåg att hennes låt var en av de bättre och att se henne in person räckte gott.

Kvällen avrundades med kräftpremiär på balkongen, följt av WWE, bubbel, Sangria, PS3 och Big Brother. Helt ok dag och helg i stort. Jag hoppas alla andra haft det bra. Sköt om er!

1 kommentarer:

Stefan sa...

Jahapp,där händer de grejjer :D

Dagens kontaktannons