fredag 4 mars 2011

En update

Så var det fredag igen. Skönt slippa jobba i helgen, och förhoppningsvis kommer den bestå av vila men kanske även lite trevligheter. Inspirerad av raringen Linda så går även vikten neråt med hjälp av Herbalife. Jag väger mig inte eftersom vågen kan ljuga, men eftersom mina kläder blivit mystiskt större och mitt ansikte blivit lite smalare (döm själva) så tror jag det går åt rätt håll inför beach 20...14. Oh well.
För Linda har det gått snabbare framåt tror jag. Just nu står det dock aningen still för oss båda eftersom vår senaste Herbalifeleverans gick i retur, men vi väntas få personlig service från herr David Morén (Västerbottens bästa och coolaste oberoende distributör) under morgondagen.
Jag hoppas alla får en kanonhelg, och dricker lite kalorier åt oss.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Du har blivit smalare också men jag älskar dig oavsett *puss*

Dagens kontaktannons