söndag 13 mars 2011

En reflektion

Nu är jag förvisso den ende svensk, förutom min relativt mentalt sunda flickvän, som ikväll tycks ha blivit tvungna att följa den nationella masshysteri som kallas melodifestivalen.
Faktum är, att hade jag brytt mig hårdare hade jag varit bitter.
Nu är jag bara uttråkad, och kan bara rycka på axlarna till det faktum att vi skickat ännu en vinglös duva att flyga med de stora eurovisionsschlagerpåfåglarna.
Vi kommer ha lika stor chans som en snögubbe i helvetet.
Nåja.
För att nu överge detta redan alltför överskattade ämne, så kan jag avrunda med att vi alla på plats på fest ikväll har haft en underbar kväll, trots vissa deltagandes krav på Melodifestivalens närvaro. Vi har röjt som fan med gamla och nya bekantskaper, och överlag haft en kanonkväll.
Peace.

1 kommentarer:

Karin B sa...

Jag dissar numera melodifestivalen. den är inte som förr! Det känns som att det spelar ingen roll vilket bidrag vi skickar till eurovisionschlagern. Vi vinner ändå inte. Ha en trevlig söndag!

Dagens kontaktannons