tisdag 11 januari 2011

En update

11 dagar in i lunken efter nyårsafton och allt börjar återgå till det normala. Julsakerna är bortplockade till 95 %, bortsett från en julstjärna samt alldeles säkert en och annan bortglömd tomte, och plastgranen överlevde högtiden till skillnad från dess mindre framgångsrika föregångare (massakrerades av en annan bloggare vid en julgransplundring 2009).
Jobb till och med fredag nu, och sedan får vi se vad helgen bjuder på. En tripp till Häggströms modehus strax utanför Umeå övervägs, bland en del annat. Och herr Nilsson går i väntans tider... på den 3D-TV jag hjälpt honom beställa. 55 tum på led kommer synas från Sofiehem.
God fortsättning!

5 kommentarer:

Maria " Mia" Åhlin sa...

Ah sorry! Jag var ju "lite" skyldig den gången jag vet! ;)
Men det var faktiskt du som slängde ut den till sist!! /Mia

r1ll0.blogspot.com sa...

Mia >>> Ja, jag var så illa tvungen, den såg ju förjävlig ut efter er brottningsmatch! Men det gjorde den iofs redan innan, så... Kunde bara inte låta bli att ge ett litet tjuvnyp och minnas en så underhållande kväll! Det var samma kväll som garderobsdörren kom loss också om jag minns rätt :)

Lindsey sa...

Var det inte då det brann en plattång och chipspåse på spisen.?

r1ll0.blogspot.com sa...

Lindsey >>> Det är möjligt. Det var en händelserik kväll.

Maria " Mia" Åhlin sa...

Ja det var minst sagt en händelserik kväll:P
Garderobsdörren?
Har inte ett minne att just den lossnade men tydligen så!!

Lindsey: Du har så rätt!! :)

Dagens kontaktannons