tisdag 28 december 2010

Score

Jajjemensan, min tomtenissa har varit alldeles för generös mot mig igen; fröken rödluva bjussade på en trio stora paket den 24:e varav två som ni ser på bilden:

Utöver denna stiliga microvågsugn och espressomaskinen som gör perfekta, starka koppar varje gång, så har jag nu i min ägo också en dammsugare. Den jag hade tidigare var tydligen för högljudd för hennes känsliga öron (men jag tar inte på mig skulden för din öroninflammation sweetie)...
Jag köpte ett gäng klappar till henne också, bl a ett spabesök som jag hoppas hon nyttjar och avnjuter. Så julen har varit mysig, mjödig, materiell och mycket angenäm. Bjuder därför på något oangenämt (men underhållande) nedan, för att balansera upp det hela; Axis of Awesome´s recept för en bra pojkbandshit.
God fortsättning på er alla.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Hmpf, öroninflammationen har säääkert visst med din gamla dammsugare att göra. Du ska se att din farsa snart också åker på öroninflammation och måste gegga på med gul sörja i öronen och ha fåniga vita toapapperstussar instoppat *fniss*.

Skämt och sido, du är värd alla klappar i världen. Så ikväll ska jag klappa dig på rumpan *asg*.

Och dina klappar var alldeles jättefina och braiga med =O). Tack, älskling ! ! !

Pöss pöss

Dagens kontaktannons