torsdag 4 november 2010

Segt, men med demotivator: FLATTERY

Så är jag inne på fjärde arbetsdagen av sex. Jajjamensan, det blir lördagsjobb. Mer cash OCH mer fritid (blir ledig tisdag i gengäld så det är inte helt fel).
Som ni märker på mitt fåtal blogginlägg så är det inte så mycket annat som försiggår nu en så här grå november, även om solen tittar fram just idag så är det hur som helst jobbet som gäller. Som tur är så ska jag käka lunch med farsan idag, något vi gör veckovis och som vi båda gillar att göra ihop (förutom fiska, gå på bio och läsa Ernie förstås)...
Gårkvällen blev också trevlig, som alltid med Lindsey. Efter jag tillbringat en halvtimme på hennes motionscykel så var det lika bra att fortsätta med fysiskt arbete, så jag städade upp (större delen av) lägenheten. Lindsey skurade upp ugnen, så nu är den så blank att jag knappt vågar använda den.
Vi belönade oss med att dela en flaska bubbel framför nyinköpta "Nightmare on Elm Street" på blu-ray. Jackie Earl Haley i all ära, men Englund är fortfarande den ende äkte Freddy. Slutet på november kommer för övrigt också att bli Freddy Krueger-inspirerat, men jag säger inte på vilket sätt ännu.
I övrigt har som sagt inte så mycket hänt på sistone. Avrundar med dagens demotivator:

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons