tisdag 23 november 2010

Ny vecka, nya kändisar att träffa

Efter en underhållande, stormig, våt och härlig helg så är jag så tillbaka vid spakarna på jobbet. Solen skiner, tycker jag mig ana bak persiennerna, och själv smaskar jag "Salta katten" och dricker Thermojetics mellan samtalen. Har just klämt i mig en niobitars sushi och kutat över med en repad Xbox Kinect-skiva till lagning på Game. Onsdag till fredag blir det ytterligare jobb och pyssel hemma, ska försöka klämma in ett par träningspass också.
Fredag eftermiddag går flyget till Stockholmsmässan och SciFiWorld. Lindsey och jag ska ha skoj i dagarna tu, med att bo på Stureplan och hälsa på Freddy Krueger själv, Robert Englund. Även Kristanna Loken, Andrew Sachs, Edward Furlong m fl hoppas vi hinna med (förutom utgång på lördag kväll).
Vem vet, kanske man hittar någon julklapp också?
Ha en skön vecka, R out.

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons