tisdag 5 oktober 2010

Oops.

Tydligen har jag varit lite störig igen, för min bostadsrättsförening får klagobrev på mig. Detta gör mig givetvis besviken, eftersom jag uppskattar om jag får veta sådant direkt från personen med klagomålet och inte från brf:en.
Jag vill inte riskera att förlora min lägenhet och får därmed försöka dämpa mig ytterligare, men då ingen ringt på min dörr och klagat på över ett halvår så trodde jag att det var utagerat. Tydligen inte, grannarna har bara tagit genvägen direkt till brf. Inte ens en arg lapp i trapphuset har jag sett till, vilket annars brukar vara Svenssons sätt att framföra klagomål (tätt följt av en insändare i lokaltidningen). Så antingen är huset lyhört eller så har grannarna installerat en ubåtssonar i väggen (vilket kan förklara slagborrandet i tid och otid).
I övrigt så knallar allt på här, inte mycket att meddela.
Avrundar med dagens humor, tack Christina. Klicka på bild för större version.

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons