fredag 22 oktober 2010

Gängat i sovrummet, med mera.

Det är lite obäddat, aningen stökigt och på sniskan, men trots allt; fyra nya inköp i form av en mäktig klocka, två dvd-hyllor och fönsterspegel är nu äntligen på plats.
Sängen må vara rörig men sängkläderna, som jag fixade på Ikea under förra helgens Volbeatspelning, är bland det snyggaste och skönaste jag nånsin haft i sängen (nu snackar jag om sängkläder..).
Sov gott, R out. Tack gode gud att löningen trillade in för några minuter sedan.

2 kommentarer:

Lindsey sa...

Tja, Volbeat var bra, men jag kan inte uttala mig om punkten: "skönaste". "Snyggaste" var dom inte heller, men so fucking good. Sängkläderna däremot älskar jag. Längtar till imorrn, då jag får slänga ner mig och må som en prinsessa ;O).

Diana sa...

Vad roligt att du läser min blogg :) Tänkte fråga dig hur den där räknaren du har. hur den fungerar?

Dagens kontaktannons