fredag 8 oktober 2010

Äh vad fan... Fredagsrock: MANOWAR

...jag har inget nytt att meddela.
Slänger väl upp en till WWE diva då, säg hej till Torrie Wilson:

Eller jo vänta, förresten; jag har ju en ny mobil *doh*!
Min och Lindsey´s beställningar på Nokia N8 kom ju igår.
Läckrare mobil får man leta efter. Designmässigt tycker jag det lätt avrundade hörnen ser lite underliga ut, och förutom en liten systemhicka under gårdagen där telefonen visade sig oförmögen att radera bilder från minneskortet, så har jag inte hittat några allvarligare buggar, ta i trä...
De närmaste dagarna kommer jag förmodligen ägna åt att utforska appar, teman, testa funktionaliteten gentemot Facebook och Youtube och, sist men inte minst, testköra den vassa 12-megapixelkameran!
Läs mer om luren här.

Som om inte detta vore nog så kommer vi nästa helg att se vad Volbeat går för i Sundsvall, en konsert som vi båda ser fram emot. Nya albumet Beyond Hell/Above Heaven är jävligt bra, och det kommer dåna längs kustvägarna.

Denna helg får vi däremot tillbringa i inte fullt lika ösiga Sollefteå hos Lindas föräldrar. Det kan ju inte vara solsken hela tiden... :)

Fredagsrock var det ja... vad sägs om Manowar?



Die for metal

Tar några fler bilder på Torrie bara för att jag är på bra humör.





1 kommentarer:

Lindsey sa...

Jisses vilka bröst. Ska hon kväva någon med dom eller? Typ boobieslam istället för chokeslam =P.

Jag hoppas vi överlever Solle-trippen. Haft ågren hela natten över resan, men känns lättare när jag vet att du är med.

Dagens kontaktannons