onsdag 22 september 2010

En uppdatering

Veckan går sin gilla gång hittills. Jag är inne på den sista utbildningsveckan av tre på min nya befattning, och det går sisådär.
Efter en mindre lyckad förmiddag bestämde jag mig för att hämta luft och nya krafter på stan. Likt värsta kärringen så blir jag glad av att bränna pengar, så det blev en plåttavla till köket från Mias Lustgård (den nedre bilden).
Utöver det händer inte mycket här just nu. Inväntar ännu en helg. Ikväll blir det träning, Assassins Creed och WWE's Night of Champions med Lindsey. Ha det bra alla, R out

3 kommentarer:

Lindsey sa...

Du får ju inte glömma Assassins som du har hos mig =O). Själv inväntar jag ju Fable 3 som kommer här i oktober. Men det är mycket som jag väntar på i oktober, november och december ;O).

Skylten var ju hur kung som helst *s*. Så likt dig att köpa nåt sånt *s*.

Pöss

r1ll0.blogspot.com sa...

Lindsey >>> Nej jag har ju både Assassins 2 och Transformers hos dig på din 360, men jag vill ju inte vara osocial när jag hälsar på... Åke brukar tycka det är ganska underhållande att se på när jag spelar, vet inte hur det är med dig. :)

Lindsey sa...

Du är ALDRIG osocial. Jag älskar ditt sällskap oavsett vad vi gör =O). Det viktigaste är inte VAD vi gör tillsammans utan att jag får VARA tillsammans med dig *love*

Dagens kontaktannons