söndag 5 september 2010

En update

Snacka om rivstart efter semestern; direkt på med ett 8-dagarspass vilket innebär helgjobb - yaaay - och förhoppningsvis mer klirr i kassan vid månadens slut.Just nu sitter jag sedan 35 minuter på jobbet och gör, som ni märker inte speciellt mycket då tempot är lågt direkt på morgonen.
Gårkvällen spenderades med Åke och Lindseysweetie, över trevligheter som Buzz och Yatzy. Åke slog till och med till med ett sista (?) dopp i Nydalasjön. Jag tänker inte köpa Echinagard till honom...
På måndag börjar jag min treveckors internutbildning inför min (förhoppningsvis fördelaktiga) omplacering till företagssupporten. Det är ett spännande uppdrag och jag hoppas på intressanta uppgifter.
Hoppas ni alla haft en skön helg. I has a stik.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Tur att jag inte hoppade i plurret då med förkylningen som ligger och trycker ... massa Herbapiller och försöka att hålla sig undan äckliga människor som sprutar snor och host-baciller på en, så ska det nog gå bra =O). *puss*

Dagens kontaktannons