tisdag 3 augusti 2010

Snart helg

Eller ja, för mig i alla fall. Eftersom jag tagit på mig ett sista helgjobb denna vecka inför semestern (ja, jag vet, i senaste laget men jag hoppas det finns kvar lite sol till mig), så får jag i gengäld två lediga dagar med början torsdag.
I sällskap med sexy Lindsey ska jag bl a gymma, parta, sola, och testa nya kameran - en Canon EOS 550D! Det är den första digitala systemkameran jag någonsin plåtat med, och jag ser fram emot en grundlig testkörning av dess 18 megapixlar.
Testbilder kommer givetvis, roa er med politiskt inkorrekte Bill Hicks så länge.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Du glömde att du skulle få spö i minigolf ;O) och sen har jag bestämt att vi ska passa på att mumsa kräftor innan det blir för sent för att sitta på ballis *pussis*

Dagens kontaktannons