torsdag 22 juli 2010

Mulet

Grått och trist väder genom mitt kontorsfönster idag. Som tur är så ringer det ganska lite, så jag ägnar tiden åt att gå igenom gamla ärenden jag lagt, och bläddra i Heroin diaries av Nikki Sixx. Att den mannen lever idag är en gåta.
I kväll blir det troligtvis ganska lugnt också, ett besök på Ica Maxi väntar, men det är väl ungefär så ösigt som det tycks bli. Som svart och vitt i jämförelse med min och Lindas resa i april, som nu ter sig fjärran.
Varför kan man inte få sitta i en bungalow i Thailand eller nåt annat exotiskt resmål året runt? Jag kan ta med en laptop och jobba ändå. Kom igen, högre makter, I dare you.
Hoppas alla får ett bra avslut på veckan i alla fall. Själv ska jag jobba lördag också, som grädde på pulvermoset.
Suck.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Jag kan ta med dig till Sollefteå istället. Det är nästan lika exotiskt som Thailand, det finns vatten, sand (i sandlådor), thairestaurang, thailändskor (om man letar noga), sol (om det är bra väder, annars solarium). Vad mer kan du behöva ;O).

Dagens kontaktannons