onsdag 28 juli 2010

Läget lugnt

Nästan lite för lugnt, händer liksom inte så mycket att skriva om just nu. Knegar mig igenom sommaren.
Inte för att jag tycker speciellt synd om mig själv; är glad att ha ett jobb och ac i lokalerna är trevligt, plus att jag redan betat av en treveckors monsterresa med Lindsey tidigare i år (se äldre inlägg), men visst är det lite trist med sol och värme utanför fönstret då man själv sitter innanför.
I augusti är det dock dags för två veckors semester igen, så förhoppningsvis bjuds det på lite sol även då. Och som jag nämnt tidigare hägrar en spelning med Volbeat i Sundsvall i mitten av oktober, så jag hoppas också på bra höstväder till dess.
Om man blickar närmare på nöjeskartan så väntar ikväll en mysig kväll med Lindsey, WWE, godis, lite spratteldryck och andra trevligheter. I morgon blir det bio, och till helgen en fisketur med farsan i Norsjötraktens obygd. Förhoppningsvis har eminenta Cyberphoto hunnit leverera nya systemkameran till dess, så jag kan knäppa lite sköna naturbilder i 18 megapixel.

Bjuder avslutningsvis på en skön rubrikkombo från alltid lika träffsäkra Aftonpladdret.
Hoppas ni har en skön vecka, R out.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Vet inte vars fanken du ser sol, för från min ballis är det bara grått, grått och åter grått. Men det kommer åtminstone bli solsken inne ikväll när du kommer ;O). Och du ska lira Assasin också om det hinns med =O).

Dagens kontaktannons