torsdag 8 juli 2010

En update

Så är jag inne på arbetsdag 4 av 9. Tack vare en sovmorgon imorse är jag förhållandevis pigg idag, trots en glad kväll med Åke och Lindsey.
Jag har också fixat biljetter till mig, Lindsey och Fredrik att se Volbeat i Sundsvall i oktober, bilder kommer självklart senare.
I skrivande stund väntar jag på en bussjävel som ser ut att dryga ut min redan sena ankomst till jobbet, jippi.
Lämnar er med en underbar liten lapp jag hittade på busshållplatsen. Undrar om personen som skrivit den har några bra grundskoleböcker i svenska till salu..?
Ha en bra dag alla.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Den där lappen har suttit där hela veckan =O). Jag kanske borde klottra dit nåt också på den =O).

Angående bilden på dig så skulle man nästan kunna tro att du anammar Shamus om man hade fått kladda dit lite orange/rött på håret =O).

Dagens kontaktannons