tisdag 8 juni 2010

Sexhundrafemtielfte uppdraget...

...känns det som. Jag vet inte hur mycket de tryckt in i Red Dead: Redemption, men nog känns det som en jäkla massa. Jag köpte Darksiders också av bara farten då jag och Lindsey shoppade TV till hennes nya lya, men det är mest Red Dead som upptar min tid om kvällarna. Om exakt 62 minuter slutar jag för dagen och ska hem och lira.
Merparten av kvällen kommer jag dock att skissa på Lindseys tatuering. Jag har ritat gaddar förut och ska förhoppningsvis lyckas spåna ihop nåt värdigt bläcket även denna gång.
Avrundar med en novellfilm från IGN, ihopsatt från Red Dead´s story. R out.


1 kommentarer:

Lindsey sa...

Synd att det hackade lite från mitt håll när jag skulle kolla klippet. Men jag har ju som sett det mesta hos dig ändå så =O).

Jag är dig för övrigt jättetacksam över att du tagit på dig att göra min tatuering och jag kommer att bära den med stolthet ;O).

Puss på munnen

Dagens kontaktannons