fredag 11 juni 2010

Jag kanske är morgonmänniska ändå

Sitter just nu på morgonbussen på väg till jobbet. I påsen har jag en tavla jag skissat på (ni får se sedan), som ska ligga som grund för Lindseys nästa tatuering. Jag börjar också äntligen få idéer för hur en eventuell tatuering till mig skulle kunna se ut.
Dagen har redan börjat bra. När jag steg på bussen frågade chauffören "en vuxen?".
Kan det vara det vildvuxna håret eller de billiga solbrillorna? Det är inte som att bli tillfrågad om leg på systemet, men det duger.
Eller nej förresten, bäst jag testar systemet efter jobbet, man ska alltid sikta på full pott... Hoppas ni alla får en skön helg! R out.

2 kommentarer:

Lindsey sa...

Du ser ibland har man väldigt bra dagar. Har du tur så kanske du får dig en rosa liten pillerask (när du ska betala)när vi går på Boan sen ikväll ;O). För övrigt så är du ingen morgonmänniska. Det är bara ditt drömdelirium du snarkar runt i ;O). Vad sniffade och drack du egentligen igår innan du la dig? =O).

r1ll0.blogspot.com sa...

Lindsey >>> Jag menade att eftersom busschauffören frågar mig om jag åker som "ungdom" så måste jag ju se ut som 25 eller yngre tidigt på morgonen, så på så vis måste jag ju vara morgonmänniska - till ytan åtminstone. Han skulle se mig på söndagar... :)

Dagens kontaktannons