tisdag 11 maj 2010

Tja...

...smördegsinbakad älgfile med svampsås får väl duga, eller hur?

Ärligt talat så avnjöt Lindsey och jag denna underbart delikata måltid redan för några dagar sedan, men Åke har precis kraschat i min soffa (vilket jag egentligen ville berätta, att Lindsey och jag gillar laborationer med delikatesser då vi kommer åt är väl ingen nyhet längre, men jag får inte plåta Åke just nu..).

Förhoppningsvis kan undertecknad och Lindsey inom kort även föreslå fler varianter att lyxa till enkel middagsmat på. Damaen Ramaen nudlar går bort, no chance in hell :) .

Hursomhelst... så är min bäste vän är äntligen tillbaka i den landsände där han hör hemma. Och här kommer han stanna, min ende (låtsas-)broder, när jag behöver honom - för överskådlig tid - och jag måste bara klämma in en bild på honom även om den är gammal.  
Han är tillbakaaa!

0 kommentarer:

Dagens kontaktannons