lördag 8 maj 2010

Hur du vet att du läser en lokaltidning

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rickard gamle brevvän jag tyckte det var du . Jag undrar om du kommer ihåg mig jag bodde i Rosvik, Piteå på slutet av 90-talet. kul att stöta på dig så här . Jag har sedan länge flyttat ifrån norrland och obsatt mig i stockholm . det finns ju knappt inga jobb där uppe och så hittade jag kärleken vi har nu varit ett par i 11 år . Han har gett mig det bästa som finns min älskade son Tobias som fyller 7 år i juni. Hoppas du mår bra och har hälsan i behåll. A

r1ll0.blogspot.com sa...

Tjenare Anonym! Jag har en del kopplingar till Rosvik, du får nog friska upp mitt minne ytterligare... Grattis till jobb, son och kärlek så länge :) //R

Anonym sa...

Jag kommer inte ihåg riktigt hur vi träffades men jag tror jag var ute och partajade i Pite med kompisar och möttes på dans golvet. På den vägen tror jag att det är sedan bytte vi nummer och jag har fortfarande kvar brev från dig , har även varit och hälsat på i skelefteå där du bodde med din mamma.Och då gick vi även ut på någon krog kommer inte ihåg vad stället hette .. jag och namn. Dagen efter låg vi små bakis och såg vi på första Die hard filmen. På den tiden jobbade du på systembolaget och du har även varit till mig där jag bodde med min mamma och pappa och hund. Bodde i ett rött hus med vita knutar. Sedan blev det som sagt några brev i mellan oss Blogg och facebook fanns ju inte på den tiden =) Kram Ann...... =)

Dagens kontaktannons