torsdag 20 maj 2010

En liten update

Snart halvvägs in i mitt niodagarspass. Gårkvällen ägnades åt att plocka bort saker i lägenheten som tycks sprida ut sig av sig själva, och ikväll ska jag lätta upp kvällen genom att se Iron Man 2 med Lindsey.
Imorgon kväll slutar jag redan 16.30 och har en rejäl sovmorgon på lördag, så då lutar det åt en after work på Sjöbris eller Vita Björn.
Tro nu inte att jag får någon vila på onsdag, nej nej. Då drar jag iväg till inlandet för att plantera skog (länkar till wikipedia för er stadsbarn) med min kusin. Detta ska vi pyssla med i dagarna fyra.
R out(side).

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Du får gärna ta EN AW, själv tänkte jag då ta mig iaf TVÅ =P. Och har inte Sjöbris öppnat så går jag dit och ser till så båtjäveln sjunker igen ... *ser oskyldig ut*. Ska bli skoj med bion ikväll =O). Fan över 2h måste jag hålla mig från att inte läcka ... jisses.

Dagens kontaktannons