torsdag 13 maj 2010

Dagar rullar på

Mycket nytt finns inte att tillägga. Just nu känns det som att allt bara går i ett och samma hamsterhjul, efter min och Lindsey´s fenomenala resa nyligen.
Min vän Åkes anländande i Umeå, och dennes inneboende hos mig, har åtminstone erbjudit mig viss underhållning från en annars troligtvis grå vardag.
Imorgon är jag ledig, det är inte han, men han åker tillbaka till Nyköping på söndag (han säger lördag, men jag vet hur det troligen kommer bli) tills han kommer tillbaka om några veckor igen.
Så imorgon torsdag - Kristi flygare - kommer jag ägna åt städ, länge eftersatt seriös träning, kassettkopiering och övrig sysselsättning som bidrar till att göra mig till den underbara, problemfria karaktär jag inbillar mig vara.
Sköt om er alla, R out.

Ps. Eftersom jag har ett närmast tvångsmässigt behov att publicera bilder till mina inlägg, och jag inte kom på något bättre än en ännu opublicerad Hawaiibild till detta inlägg, så får ni hålla till godo med den ovan.
Inte nöjd med Obama?
Vad fan gör du vaken vid den här tiden ändå, din patetiske stackare, surfa vidare. Obbe och vi är inte nöjda. Ds.

Ps 2; Vad får du om du korsar







...plus

...plus


 
...plus
=


Svaret får du när du köper en kvällstidning. Ds 2.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Jag trodde du skulle ägna denna torsdag åt att springa omkring med ditt nya knivset och jaga små töntiga, mesiga och vita pensionärshundar och trä dom på grillspett till kvällen =O). Fast det är nog ingen värst vidare idé. Så gymet låter mycket bättre, tycker jag, så att jag har något hårt och muskulöst att klämma på sen när vi ses ;O).

Dagens kontaktannons