tisdag 3 november 2009

Ny dag, nya utmaningar

Den första utmaningen var att ta sig till bussen i regnet imorse. Mopeden har nu gjort sitt för i år, så nu blir det ett softare färdsätt några månader framöver.
Väl här på jobbet är det lugnt i köerna, vi är bra bemannade uppenbarligen. Så detta med "utmaningar" kan te sig något missvisande, när jag tänker efter.

På lördag dyker i alla fall mr Charmbullen upp. Det blir inga avancerade festligheter eftersom jag jobbar morgonpass på söndag, men då han kommer tillbaka från mellanlandningen i Skellefteå lagom till fredagen den 13:e så lär det bli till att rocka igen. (Och därefter städa min Spotify-playlist, förmodligen, vår musiksmak är inte precis identisk.)
Nu verkar jag trots allt nödgad att återgå till jobbet. Hoppas alla får en skön vecka.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är INTE NÖJD!

Dagens kontaktannons