onsdag 11 november 2009

Naket

Precis lika skamlöst som Aftonflummet, så räknade jag med att rubriken skulle intressera, och jag hade tydligen rätt. Välkommen!
Denna gång består "nakenchocken" i att Rihanna släpper en ny singel, och är, enligt AB, naken på omslaget.
Jag menar; Rihanna är ju läcker enligt mig, så precis som så många andra lösdrivande manliga surfare med tunnelseende ville jag naturligtvis spana in denna påstådda nakenhet, men var naturligtvis skeptisk från början - det är ju ändå Aftonbluddret vi talar om.
Mycket riktigt så var Rihanna inte naken, utan iklädd en svart dräkt som visserligen var avslöjande, men någon nakenhet var det inte tal om. Falsk marknadsföring igen alltså, men som vi vet är överdrifter, rena felaktigheter och Linda Rosing Aftongischets kännetecken. Jag ska göra en vapensköld till deras nöjesredaktion om jag får tråkigt på jobbet nån dag.
Jag måste också reagera på ett uttjatat ämne; hur kvinnliga artister måste ta till utseendet för att sälja sin musik. Alla de större artisterna spelar på sex för att kränga låtar; Madonna, Britney Spears (då det begav sig), med flera. De är ju redan berömda, och Rihannas musik är ju inte dålig! Inte min genre, men kan Basshunter få en låt som "Boten Anna" att slå utan att ta av sig ett plagg (tack för det) måste väl för fan en världsartist som Rihanna kunna sälja nya plattan utan hud? Inte för att jag klagar...
Idag jobbar jag i vilket fall sista dagen för veckan, och fredag är Åke tillbaka från besöket i Skellefteå med trolig fest som påföljd, ska bli kul.
Avslutningsvis vill jag bara förklara och illustrera hur Aftonsladdret definierar vad som är naket, och vad som är nakenchock. Bortse från den taskiga mössfrisyren.
Det övre fotot är en typisk nakenbild, enligt Aftonpladdrets definitioner. Notera huden som visas på armen, och hela den bara halsen med det nakna huvudet ovanpå.


Detta nedre foto är en klockren nakenchock! Samma enorma mängd naken hud som i förra fotot, men nu också med flera millimeters urringning!
Hade jag varit känd, som fröken Rosing eller velat bli, som Anna Anka, så hade jag ringt kvällspressen i detta nu... och det tragiska är att det förmodigen lett till ett mittuppslag.


Reviderat: Lindsey lämnade en kommentar, att min nakenchock förmodligen kan väcka anstöt hos vissa. Det sista jag vill är ju att någon ska få kåtslag på min sexiga kropp, så jag bytte ut bilden mot en Paint-redigerad, rumsren, version.
(Och det första jag skulle vilja är att få information utifall ett sådant kåtslag skulle inträffa.)

Ha en bra vecka alla.

5 kommentarer:

Lindsey sa...

Jag visste inte att du startat "nakenblogg". Hihi, nu kanske du genererar, eller iaf din blogg genererar fler besökare ;O). Men, du glömde göra sådana där censur-duttar över urringningen och på allt annat "naket" ... Hade det varit metrobloggen, hade inlägget plockats bort ;O). Nästa gång kanske du tom visar lite av foten, det vore väääldigt vågat ;O).

r1ll0.blogspot.com sa...

Lindsey >>> Fixat. Ang foten så vet jag inte om världen är redo.

Lindsey sa...

Men du kan väl iaf ge en teaser på stortån, det är väl blogg-besökarna värda att se ... ;O). Glöm inte raka tån först *retas*.

r1ll0.blogspot.com sa...

Lindsey >>> De är snarare värda att slippa se den, rakad eller ej.

Lindsey sa...

Då ska jag minsann flasha mina tår i min blogg. Jag ska stå upp för vad en "riktig" nakenblogg är ... ;O).

Dagens kontaktannons