fredag 3 april 2009

Wrestlemania 25

Den amerikanska wrestlingindustrins motsvarighet till Superbowl, Wrestlemania, äger rum nu på söndag. Den kommer att bli ett 4 timmar långt spektakel vars motsvarighet aldrig ägt rum.
Wrestlemania fyller 25 år i år och tittarsiffrorna väntas slå allt annat i sportväg i amerikansk TV. En av höjdpunkterna är huruvida Shawn Michaels ska lyckas stoppa Undertaker. Den sistnämnde har förekommit i 16 Wrestlemanias, och vunnit sina matcher i samtliga 16. Fans undrar likväl varje år när hans dominans ska krossas? Kanske i år?

Ipred eller inte, jag kommer hänga på låset hos Pirate bay måndag...

3 kommentarer:

Lindsey sa...

Det hoppas jag du gör ... för jag har bokat Wrestlemania25, öl och trevligt sällskap ... ser fram emot 4 timmars underhållning ... ;O).

r1ll0.blogspot.com sa...

Dead man longing.

mank sa...

Please häng på låset och berätta sen om det blir någon påföljd. Jag vill lägga mig ner och dö när jag tänker på alla TV-serier jag vant mig vid att få se vecka efter vecka som jag kanske måste sluta med

Dagens kontaktannons