onsdag 4 mars 2009

Tålamodet slut



Gårdagens städpass tog hårt på mina nerver. Alla som känner mig vet att bland det värsta jag vet är när saker jävlas.
Exempelvis öglor på ens kläder som fastnar i handtag då man har bråttom, läckande ölburkar och, i detta fall, ett dammsugarmunstycke som envisas med att ideligen lossna från fästet.
Jag har brottats med fanskapet ("fanskap" blir "danskar" i T9, intressant...) en längre tid och fått trycka ihop dammsugaren var och varannan minut under mindre vackra hot om vedergällning mot Volta, Electrolux, Breeze och allt vad dammsugartillverkare heter.
Nu är det tackolov fixat och Mank... jag menar, JAG slipper tänka på blodtrycket nästa gång det ska städas i stian.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte du en kvinna, låt henne suga

Dagens kontaktannons