tisdag 17 mars 2009

Springertyme



"Jag har sex med min 16-åriga dotters pojkvän" är kvällens ämne. Att
mamman har en slående likhet med Mikael Wiehe i taskig peruk hör inte hit, men nu har jag ännu en anledning att fira att det finns ett helt hav mellan mig och USA's södra trailerparks.
Inte för att jag misstycker med att pimpla bira en hel vardag om du får chansen (jobba gör man ju jämt annars ändå), gudarna ska veta att de senaste timmarna ägnats åt allt annat än hälsosam aktivitet, men förhoppningsvis är steget långt från en kall Erdinger i vårsolen på balkongen till... detta?
Vad behövs för att bli gäst hos Springer... hm. En tydlig brist av respekt för dina medmänniskor? Uppenbart. Ett stadigt boende i en skabbig husvagn i södra USA? Troligen. Dina föräldrar var syskon? Skulle hjälpa. Frontallobotomi? Dingdingding...
...Stamgästpass.
Avslutningsvis, det mest motsägelsefulla med hela programmet; alla vet att "Jerry Springer" går ut på svordomar och nakenhet.
Halleluja.
Så varför i helvete "bliipas" ord, och svarta skyltar sätts över stjärtskåror och till och med långfingrar? Okej, fingergesten är menat som en förolämpning, men det är för helvete bara ett långfinger! Kolla dina händer; du har ett på vardera hand! USA eller inte; är du så lättstött så bör du såga loss de små jävlarna innan de hittar på annat ofog.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte spotta på trailertrash people, you been there, I don´t want to bring up Nydala and christian hookers=)/Charmbullen

r1ll0.blogspot.com sa...

Well.... she didn´t act christian :)

Anonym sa...

Nej det är sant *asgarv*/Charmbullen

Dagens kontaktannons