lördag 14 mars 2009

Sightseing 69



Hipp hipp hurra för en underbart rolig lördagkväll på jobbet. Eller nåt.
Den sista timmen satt dock samtliga agenter tillgängliga, något som knappt hänt någonsin tidigare och som är ett gott betyg om något för kvalitén på våra tjänster.
Jag satt som administratör och hann skicka ut samtliga ordrar till fälttekniker som låg sparade sedan igår vilket bara det är en bragd om jag ska skryta lite, så nu ligger vi i alla fall bra till inför morgondagen.
Som alltid så får vi ändå aldrig logga ur förrän en kvart efter stängningsdags, vilket är precis lagom sent att jag missar båda direktbussarna upp till mig och måste ta snirkelbuss 69 genom samtliga bebyggda områden i Umeå tätort.
Och eftersom jag inte känner för att spela Worms på mobilen just nu så bitchar jag av mig i detta blogginlägg istället.
Ifall ni undrar.

1 kommentarer:

Sabadon sa...

Ja, alltså 69:an är ingen trevlig buss. Den har jag många timmars bortkastad erfarenhet av.

Jag pratade dock med en tjej, i går, som verkligen gillar 69:an. Jag förstår inte alls. Hon måste vara tokig.

eller... vänta nu lite. *funderar*

Dagens kontaktannons