söndag 15 mars 2009

Hallå personalen



Dags för en vända till Hemköp igen...
Bemanningen i butiken är oförändrat obefintlig från tidigare om man behöver fråga efter något, men nu har de även möblerat om så att det jag förut hade en chans att hitta är spårlöst försvunnet. Efter att ha slösat 10 minuter av min dyrbara lunchrast på att söka bearnaisesås, tog tålamodet slut och jag gick över till kassan.
Som tur är så var kassörskan hjälpsam nog att hitta den åt mig; den var självfallet inte placerat bland såser och dressingar, utan i charken! Dumma jag.

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Har du märkt det redan ;O). Jag sa ju det till dig för flera veckor sen att dom höll på med stormöblering, så jag hittade inte näsdukar då jag var förkyld. Inte heller hade dom kulört tvättmedel.

Jag virrade runt väldigt länge för att hitta mjukost, men tyvärr var jag inte lika smart som dig att jag frågade den minoritet på personal.

Personal, ja, jag tror att dom sitter inne i fikarummet, och diskuterar om rätt artist vann Melodi-Pestivalen =)

Dagens kontaktannons