söndag 15 mars 2009

Fräckis-o-rama

En bonde hade problem att tillfredsställa sin fru.
Han beklagar sig inför en vän och menar att han blir
för varm och svettig för att hålla på tills frun kommit.
Han får då rådet att låta en av drängarna stå och fläkta när dom har sex.
Nästa gång det är dags för sex kallar han in en
storvuxen, mörkhyad dräng i sängkammaren.
Bonden bestiger frun och drängen står bredvid och fläktar. Trots fläktandet blir bonden för varm och svettig och frun är helt oberörd.
Mannen beordrar då drängen att byta plats med honom. Drängen gör som han blir tillsagd och bonden fläktar på, fruns reaktion låter inte vänta på sig.
Hon stönar och kvider och får orgasm efter orgasm.

Då säger bonden: Fattar du nu hur man ska fläkta drängjävel?



En ung blondin från Stockholm var desperat o skulle dränka sig från Skeppsbron. Då kom en snygg sjöman förbi o sa att han skulle till Amerika o att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen o smög ombord på båten på natten. Varje natt kom sjömannen med mat till henne o sen älskade de passionerat till gryningen. Tre veckor senare upptäcktes hon av kaptenen.
Va gör du här frågade han?
"Jag får mat o resa till Amerika mot att en sjöman får knulla mig."
"Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan."

(Ursäkta att jag lånade den från din blogg Sus, men den var bra!)

En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
-Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter?
Kvinnan blir förvånad. -Varför? frågar hon.
-Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans.

Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner:
-Min kille berättade att han fantiserar om att ha sex med två kvinnor samtidigt.
-Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du då?
-Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då göra två stycken besvikna?


En kvinna kommer in på Apoteket och sneglar på hyllorna.
Efter en stund går hon fram till disken och frågar apotekaren:
-Ursäkta, säljer ni extra stora kondomer?
-Ja, det gör vi. Vill du köpa några? Kvinnan ser sig om och säger:
-Nej, men har du något emot att jag väntar här en stund tills någon gör det?

1 kommentarer:

Lindsey sa...

Hahaha, skoj att man får nåt att skratta åt en tråkig söndag som denna. =). Ska leta bland mina fräckisar med, eller så räcker det med att kolla bilderna på min bleka nuna i bloggen, för att skratta =P.

Dagens kontaktannons