onsdag 11 februari 2009

Mummaland



Så här direkt på träningen skadar det ju inte (?) med lite hemmagjord proteindrink (och "drink" finns inte i min T9, jag är chockad)!
Jag fick flaskan med av Linda egenhändigt mixat innehåll igår, efter passet. Hade jag inte själv sett henne dricka ur innehållet före så hade jag nog avstått; inte nog med att färgen är sådär mysigt gulbrun a la Fear Factor, så påminner komsistensen mest om geggan som fick symbolisera liv från yttre rymden i 60-talsrullar.
Flaskan sägs innehålla bl a ägg, bananer och mjölk men jag är osäker...
Jag kanske inte borde låtit den stå framme över natten.

2 kommentarer:

Totte sa...

Okej - träning i all ära, för det har ingen dött av (hoppas jag), men nog finns det gränser för vad jag stoppar i mig. Gisch a´la Anna Skipper med diverse kobönor, havsalger och linsmarinerade luftdrinkar - NÄ TACK! Jag håller mig till lite enklare men dock så sund mat trots allt. Brrr....

Lindsey sa...

Totte: Det ser visserligen ut som nåt man käkat och spytt upp, men det var faktiskt helt ok, tycker jag ... Smakar bananshake helt enkelt ... =O).

Dagens kontaktannons